Monday, August 31, 2009

NG Trivia

Nogold Trivia

Dah usha NG Mart? Dah tapi takleh nak bid sebab tak cukup NG$. Hampa kan. Takpe kerana anda boleh menambah NG$ anda dengan trivia yang dianjurkan oleh nogold.com.

Apa itu nogold Trivia?
Nogold Trivia adalah antara contest yang terdapat di nogold.com. Ahli nogold perlu meneka dengan tepat setiap imej yang diberikan. Hanya sebahagian kecil sahaja imej gambar yang dipaparkan daripada imej sebenar. Peserta perlu meneka berdasarkan sebahagian kecil imej tersebut. Imej-imej yang diberikan berdasarkan kepada beberapa kategori seperti Object, Significant Building/Architectural, Flora/Fauna, Logo, Food dan lain-lain.

Apa ganjarannya?
Pemenang nogold Trivia akan menerima NG$ sebanyak NG$10,000.00. Lumayan kan. Namun sekiranya peserta masih gagal meneka dengan tepat pihak penganjur akan memberikan Klu pertama. Ganjaran akan dikurangkan kepada NG$7,000.00. Seterusnya selepas Klu ke-2 hadiah akan dikurangkan kepada NG$4,000.00 & sehingga Klu ke-3 ganjaran hanya akan tinggal NG$1,000.00 sahaja.

Untuk maklumat lanjut berkaitan NG Trivia sila klik di sini

Yang menjadi masalah mungkin ada yang masih tidak faham apa itu NG$. NG$ merupakan ganjaran yang hanya diberikan kepada ahli dan hanya boleh digunakan di nogold.com sahaja. NG$ boleh digunakan untuk membida barang di NG Mart atau mengundi peserta NG Superstar.

Maklumat lanjut berkaitan NG Mart boleh klik di Sini

Maklumat lanjut berkaitan NG, NG$ dan Bida boleh klik di Sini

Jadi apa yang ditunggu lagi. Sertailah NG sekarang. Banyak kelebihannya.

No comments:

Post a Comment